Hanımlar öncelikle selamlar 👋😊
Şuan 7 aylık gebeyim ve bebek için alışveriş yapıyorum yalnız gerçekten kararsız olduğum bir konu var.
Biberon şimdiden almam şart mı? Philips avent çok önerildiği için şuan favorilerime ekledim bekliyorum daha almadım ama az buz para da değil bazı tanıdıklarım biberonun ilk zamanlar acil olmadığını, bebek eğer memeden ememezse zaten şırınga ile sütümü vereceklerini, eğer ihtiyaç olursa hemen 2-3 gün içerisinde alırsın vs gibi öneride bulundular. Siz bebek alışverişinde ne yaptınız önceden alıp kenarda tutmak yada hastaneye götürmek mantıklı mı?