Asminesra Kanunide normal doğum yapanlar bana hastaneye giristen sonra 3 veya 5 kisilik odalarda yanliz bir sekilde sanciyi cekip dogumdan sonra odaya alindiginda aileye haber verildigi soylendi bugun dogru mu
demirrleydi_ Asminesra bende orda takipliyim benim sezaryen olucak daha vaktim var benim bende burda bekliyim eğer kötü bir hastaneyse değiştireyim