2bebelianne Mrvemr3449 isilik gibi görünüyor böcek ısırığı ya da alerji daha farklı oluyor çoğalırsa alerji olabilir
HumaBetul342 Mrvemr3449 bebisinizi çok optuyseniz ondanda olur özellikle babalar sakallı ise ondanda oluyor 🙂 yüzünü günde bir kaç kez yıkayın veya islak mendili yıkayıp onla silin.Alerji gibi durmuyor
Mrvemr3449 Kızlar sabah böyle bir leke ile uyandık akşam yoktu nedir sizce bu. Isırık izine de hiç benzemiyor yaaa
Mrvemr3449 2bebelianne sadece yüzünde dört tane var böyle ayrı yerde nokta gibi iyilik böyle olurmu ki
Mrvemr3449 Asmel yaaa ama hiç kabarcıklar yok sadece kızarıklıkvar nokta yani bebeğim 4 aylık ilk çocuğum hemen tedirgin oluyorum haliyle 🥰
Mrvemr3449 HumaBetul342 Ay hergün duş aldırıyorum kızıma aksatmadan ve ben şu an il dışındayım babası yok yanımızda 😀😀 bilemedim bende. Teşekkür ederim 🥰