Kelebek27_ sadece hemşirelere değil. Bütün memurlara anne bana farketmeksizin ya da her ikisi de yapabilir. Tabi çalışma şartları buna elverişli ise. Ve yönetici pozisyonunda değilse şube müdürü vs gibi. Yarı zamanlı çalışma olacak. Haftalık 20 saat. Günlük 4 saat. Ama bildiğim kadarıyla yarım maaş yarım sigorta olacak. Detayları resmi gazetede yayımlandı inceleyebilirsiniz