Fizikcifizik
Yaa başınız sağ olsun, benimde 12+3de gittiğimiz de kalbinin durduğunu öğrenmiştik 2 hafta öyle gezmisim direkt kürtaja aldilar beni özelde oldu islemim anestezi verdiler hiç bir şey hissetmedim sonrasında da bir tane dil altı ilaç verdiler ilk gebeligimdi benim kürtaj nasıl bir işlem hiç bilgim yoktu işlemden sonra birkaç gün kanamam oldu agri sizi hafif vardi ama adet ağrısından azdi agri kesici ve antibiyotik vermişlerdi bide yaklaşık 3 hafta lekelenme devam etti 30.gun adet oldum .