Mihrasina_ her bebek zamanını bekler canım heveslenip bı anda yok haberini almak çok zor biliyorum sana negatif testlerimi atsam kaç tane var heveslenip negatifi almak zor çok yasadim Allah geciktiriyorsa güzelleştiriyordur umudunu kaybetme folik asit kullanmiyorsan folik asit kullan ve ovulasyon falan bekleme Allah ne zaman nasip eder bilinmez en son bı doktora gittiğimde folik asit verdi ve gün aşırı denemeniz lazim dedi belli bı zamanı yok