Arzu19988 Merhaba 32hafta bebek kilosu kac olmali? 32+4. 1.890gram az dedi doktor Bide erken dogum riskim var diye baya gerildim . İlk kizimda iki kilo dogmustu 35haftada ama buna umutluydum ya 2500u gecer insAllah benim bebegim icin dua edin lutfen
NoName_ Arzu19988 benim 31.haftada 1900dü ve doktor önde gidiyor demişti bence az değil şuan kilosu hızlı alır merak etmeyin vaktinde gelsin inşallah siz yine ona yarayacak şeyleri yiyin bol bol
NoName_ Arzu19988 benim 31.haftada 1900dü ve doktor önde gidiyor demişti bence az değil şuan kilosu hızlı alır merak etmeyin vaktinde gelsin inşallah siz yine ona yarayacak şeyleri yiyin bol bol
Cans__ 33 haftalıkken biri 2150 biri 2000 gramdı ikizlerimin. Bir sonraki randevum cuma günü kaç gram olacaklar aşırı merak içindeyim
Ayildiz Arzu19988 ya benimde 29+5 de 1950gr dedi ama en başından beri hep 1 hafta önde gittik. Şimdi sanırım gebelik şekerimden dolayı 1-2 hafta daha önden gidiyoruz. Doğum sürecimiz belli değil henüz umarım hepimiz sağlıkla, kolaylıkla bebeklerimize kavuşuruz 🤗
tugba-0619 Arzu19988 31 haftaliğm 1400 Gr bizim de kilomuz az ama ben minyon olduğum için normal dedi Dr tabi ben yine de takıldım biraz
Arzu19988 tugba-0619 bizde zayifiz esimde bende ama erken dogum olur diye doktor 2.500gecmesi lazim dedi canim bakalim.saglikla gelsin.bebeklermiz
Yavuzzynpmhra Arzu19988 canım ben şuan 28 +3üm. Bugün 1440 gramdı. Ama şöyle söyliyim ikizlerim 36.haftada birisi 2100 geam diğeri 2080 doğdu küvezede girmediler yoğun bakım vs hiç bir sağlık sorunları olmadı elhamdulillah. Doğunca hemen annesinden beslenir sağlıkla zamanında gelsin inşaallah güzel düşünüp iyi hissedelim duygularımızdanda besleniyorlar 😍
Arzu19988 Yavuzzynpmhra bu haber biraz icimi rahatlatti benim ilk kizimda premeture cok korkuyorum buda oyle olursa diye ama yasiya bilecek kiloda cok sukur premeture annesi olmak ama ayrica bir zor.kisim eve geldigimizde.1800gramdi kucagima almak altini ustunu degistirmek filan bakimi.zor.oldu cok kucuktu aylar gectikce hep bir saglik sorunu cikiyordu premeture olsugu icin Ayni seyleri yasamakdan korkuyorum sadece.insAllah bir ayda dayanir bebegim🤲🏼❤️desteyiniz icin cox tewekkur ederim Allah herkese saglikli dogum.nasip etsin