kayamommyy Ben 20. haftada Tetanoz boğmaca aşısı olmuştum ilk doz ikinci dozu da doktorum bu hafta önerdi yani 24. haftadayım aradan dört hafta geçti sizde ne kadar süre geçmişti
Mor-kelebek kayamommyy benimde aynı oldu 20. haftada ilk dozu oldum 24. Haftada 2. Dozu oldum aradan 1 ay geçti tam
Mor-kelebek kayamommyy 24+5 haftalık şuan yan etkisi olmadı sadece 2 gün kolum ağrıdı ilk dozda da ağrı olmustu onun dışında çok şükür bir sorun olmadı
QueenM77 kayamommyy Benimde ilk doz ile ikinci doz arasında 4 hafta geçmişti. Ki öyle yapılmalı zaten. 4 haftadan aşağı olmuyor. Bende ilk dozu 24 haftada diğerini ise 28 haftada olmuştum
hilal0100 kayamommyy dogurdum canm ikinciden suoheleniyorum suan bir sknti olmuyor merak etme bebiste asidan kaynakli