H_M_ Ben galiba hamileyim geç döllenme oldu sanırım Çarşamba günü kan verdim negatifti şimdi erken gebelik testi yaptım belirgin çıktı
edanurersoydilek H_M_ at bakalım görüntü canım Allah gönlüne göre versin benimde bat 20 olmadım haleda