merhaba spiralle hamile kaldım suan 8 haftalık 2 3 doktora gittim cıkartmak için ipi içeriye kaçmiş dediler ugrastılar cıkaramadılar doktorum uzun demir var onun la öıkarırım onay verirsen ama bebegi de ala biliriz yanlışlıkla dedi sizce spiral bebege zarar verirmi cıkartılmalı mı