Fnsmfkem Kızlar bir kaç yakınım ayak şişmesini erken buldu bu haftadada normalmi sizce biraz kafam karıştı
erikarpuz Fnsmfkem benim de o haftada başladı maalesef, suyu çoğalttım tuzu azalttım işe yaradı ama şu an yine şişiyor, oturarak çalıştığım için daha çok etkilenmiştim
Hamdiyevural Fnsmfkem ödem dir sık sık şu için uzanırkrn ayaklarınızı yüksekte tutun bn hep öyle yaprım hiç olmadı çok şükür