beren50 38 haftalık gebeyim. Karnım bugun taş gibi sert. Bebeğin hareketlerinide pek hissedemedim ve dokunduğumda karnıma biraz ağrı oluyor kasıklardada oluyor. Neden acaba
Nrnn beren50 sertleşmesi normalmiş ama düzenli aralıklarla sürekli çok ağrılı oluyorsa doktora danisilmasi gerekiyormuş benim öyle olmuştu 35 başlamıştı bu sertlesme sancı çıktı
ikincibezelyeayak beren50 Yani artık zamanınız gelmıs gayet doğal Hareket hissetmezseniz sıkıntı onun dışında kasılma sancı , adet sancısı kas ağrısı kramp bunlar hep normal şeyler