gozbebeklerim2 Çok heyecanlıyım umarım çok güzel geçer güzel dileklerinizi beklerimm😘😘😘😘🌸🌸🌸✨✨👶🏻👶🏻👶🏻👶🏻✨✨👶🏻
Oz26 gozbebeklerim2 inşallah duyarsınız 🤲 ben bugün gittim duyamadık inşallah cuma günü tekrar gideceğiz
bsrayksl2 gozbebeklerim2 inşallah duyarsınız 🥰 ben de 6+6 dayım yarın gidicem umarım kalp atışını duyabilirim
Bmelekkk İnşallah duyarsınız, bizde 6+6 da duymustuk mucizemi 😍 eşsiz bı duygu gerçekten hala her kontorlde mest oluyoruz, inşallah hepimiz sağlıkla sağ salim vaktinde alırız kucağımıza 🤲🏻❤️
ismayiloffa_09 Merhaba arkadaşlar hamilelik sürecini adetin ilk gününden sayinca bugun 7+2 oluyoruz,kalp atışını duya bilirmiyiz yoksa birazda geçmedi lazımmı?
gozbebeklerim2 gozbebeklerim2 Gitim daha küçük dedi iki hafta sonra gel dedi :( kese vardı bebek küçük olduğu için görünmüyordu