Gunes12345 beyzanuruzumcu8087 benimde oğlan ama çok garibime gidiyor kızımdan sonra😅 isimde Yağız düşünüyorum ama daha çok var kesin değil isim
Hhatiicee beyzanuruzumcu8087 Ali Göktuğ koyduk 💙hastane çıkışlarımiza ismimizi islettik bile :)) 27 haftadayiz doğacağı günü sabırsızlıkla bekliyorum
Yagmurtekinn beyzanuruzumcu8087 daha cinsiyeti belli değil istihareye yattığım zaman kız bebek görmüştüm ve eşim kulağına ismini okumuştu Güneş koymuştuk rüyamda. Eğer kız olursa Güneş koyucam🌼
Gunes12345 beyzanuruzumcu8087 aslında oda olur ben hatta kimlik çıkartmaya acele etmicem içime sinen isim olmadan
Smyye1B beyzanuruzumcu8087 Eylülde doğacak ikinci oğlumuz ismine Ekin Mert olarak karar verdik 🩵 Sağlıkla adlarıyla yaşasınlar inşallah 🌸
mrvsrcn beyzanuruzumcu8087 biz 32 haftalık olduk ama karar veremedik henüz 😬 Doruk ya da Alper arasında kaldık