Karabiber Kızlar bugün ikili taramaya falan girdim çok şükür her şey çok iyi çıktı ama cinsiyet için erken dedi. Siz ne diyorsunuz bi bakın bakiyimmm😍🤭 https://hizliresim.com/g71zdli
Ervahayal Karabiber özel takiplimisin devletmi benim doktorum 11 haftada tahmin etti 1 ay sonra netleşir dedi
Karabiber Fnsmfkem ayy 😍😍 bi kızım var. Bir de oğlum olursa ne güzel olur Rabbimden hayırlısı inşallah 😍
Ervahayal Karabiber Hm ben özel takipliyim 11 haftada kız dedi 1 ay sonra netleşir dedi inşlah yanılır 2 kızım var
Ppatya60 https://hizliresim.com/qk0u66o Ya arkadaşlar banada yaparmısınız tahminnn çok merak ediyorummm😊
Karabiber Ppatya60 benim buradan edindiğim az buçuk tecrübeye göre yorum yapıyorum. Bence bu bebek kız. 💞
Bbaharincii Karabiber free beta hcg kaç çıktı ikili taramada 50 üstü kız altı erkek diyolar ne kadar doğruysa 😂
Bbaharincii Karabiber doğruluğu tartışılır ama doğru çıkanlarda çokmuş benim 50 üstü bakalım ne olucak