Anonimmmmmmmm Kızlar 39 haftalık gebeyim bugün tansiyonum çok yüksek 14/9-15/9 değişiyor tehlikeli bir durum mu
Elis27 Anonimmmmmmmm hemen doktora gitmelisiniz acil . 14.8 sonrası doktorum hiç beklemeden hastaneye gitmelisin demişti . Doğumunuz gerçekleşebilir hazırlıklı gidin
Biranneikibebe Anonimmmmmmmm doğumu açılmayı kolaylaştıran hareketler var youtubeden bakabilirseniz bi deneyin isterseniz aksak yürüyüş merdiven inip çıkma vb