Bu haftada ters olması çok normal herhangi bir sağlık probleminiz yoksa şimdiden sezaryen tarihi konuşulması yanlış geldi bana 39. Haftaya kadar konuşulmaması gerekir eğer annede ya da bebekte tehlike yoksa, 40. Hafta bile beklenir hala dönmediyse sezaryene alınır gebeliğin max süresi 40-41 hafta zaten ve 40ta 41 sezaryen yapılmaz diye bir kural yok son ana kadar normal doğum için için risk yoksa beklersin bebek hala tersse alırsın sezaryene 40ta 41de. Ama bebeğe o şansı vermeden daha 36. Haftada sezaryen muhabbeti biraz tuhaf