kızlar selam, bebeğimi 23 haftalıkken kaybettim. Patoloji sonucunda herhangi bişey çıkmadı Ve yeniden gebelik sürecine girmeden genetik test yaptırmalı mıyım? Hangi durumlarda yapılıyor vs. Bilgilendirebilir misiniz tecrübesi olanlar. Şimdiden çok teşekkür ederim ♥️♥️♥️