leyla6 birkaç doktor görüşü daha al bence biz keseyi gördüğümüzde 5. Haftadaydik bebek falan görünmüyordu haftaya mi gelelim dediğimizde daha çok erken 2 hafta sonra gelin dedi vajinal ultrasonu da ben istemedim kendini üzme bazı doktorlar sacmaliyorlar köpek gibiler afedersin işini iyi yapan doktorlara lafım yokda bazilari insan yerine bile koymuyor