Fatmamut
İlk gebeliğimde yaşadım 3 farklı hastanede pozitif geldim doktorlar bebeğe enfeksiyon geçerse engelli olur ya antibiyotik tedavisine başlayalım 18. Haftada amniyosentez sıvısı alınsın yada gebeliği sonlandıralım dediler ben süreçten kaçtım ve gebeliği sonlandırdım sonra 2 ay daha pozitif devam ettim ve antikor üretmedim enfeksiyon kliniğinde birkaç doktor yalancı pozitiflik yaşamışsın bebeği boşuna almışlar dedi süreç zor ne karar versen zor testi tekrarlayın bu gebeliğimde de ilk pozitif çıktım ertesi gün tekrarladık negatifim yanıltıyor inşallah sağ Salim kucağınıza alırsınız