Bugün 5. Gün ve fındık tanesi büyüklüğünde pıhtılı kanamam devam ediyor bu normal midir ? Sol el bileğimde ameliyat öncesi damar yolu açmaya çalışmışlardı olmamıştı beşinci gün aniden sol el bileğim mor yeşil renk aldı normal midir ? Dikişlerim de ağrı sızı yok ama hafif şişlik var normal midir ?