Selam kizlar ben kendimi bildim bileli 54 u gormedim tartida veeee suanda 65 oldum 28 haftaligim haliyle kollarim kicim yuzum ayaklarim hep buyudu ve eski resimlerime bakinca ne guzelmisim diyorum dogumdan sonra ne zaman verebilirim ne kadar surede eski haliniza dondunuz not kilo almayayim diye yememezlik yapmiyorum. Kendi kendime baya taktim ben bu durumu kendi kotu hissediyorum gobegimi cok seviyorum ama kicim heleki basenlerim falan cok ciktii hic biseyde olmuyo bana alti olsa ustu cok bol oluyo ustu olsa alti olmuyo varmidir benim gibi olan