Esila_m Kızlar aranızda bebeği kanala girmeyen var mı baş aşağıda ama tamamen aşağı inmemiş böyle durumda doğum şekli nedir bilgisi olan yazabilir mi. 40+6 olduk ama sancï vs bşy yok,
GirlandBoy_Mom Esila_m benimde öyleydi 39+5 de sancılarım başladı gece gittim 3 cm açılma vardı ama bebeğim yukarıdaydı o zaman da bile 8 cm olunca kanala girmişti yani doğum sırasında
Esiilaa Esila_m bende burda bekleyeyım bizimde 39+5 kaanala inmedi yumusama da yok kilosuda artıyor yarın komtrolumuz var ne diyecek bilmiyorum sancım agrım da yok