Burcingurenc Kızlar 21 haftalığım erken doğum riskim var kese asagıda doktor dikis atılacak dedi aranızda olann varmı bu ameliyatı
gbdl2023 Burcingurenc serklaj oldum ama kaybım olduğu için önlem amaçlı 12 haftada oldum kısa bi işlem
Aysllllm Burcingurenc bir kaybım olduktan sonra önlem amaçlı serklaj oldum ..kızımı kucağıma aldım..şimdi yine hamileyim serklaj yapıldı dikişlerim de alındı doğumu bekliyorum şimdi 🥰
mooommmmyyy Burcingurenc bende sizin gibiydim 22 haftalıkken atıldı ilk hamileliğim açılma görüldü şuan 31. haftadayım evde günlerim geçmesini bekliyorum
Burcingurenc gbdl2023 benim ikinci gebeliğim 1. Hiç sıkıntı yaşamadım ama bunda erken doğum riski var dikiş öneriyorlar yarın sabah olcam onunda bazı riskleri var tabi ama olmakta zorundayım başka yapılacak birsey yok bakalım
gbdl2023 Burcingurenc olmanda bi salınca yok bebeği tutuyor benimde ikinci serklajim ikinci gebeliğim ilkinde erken doğum yaptım 34 haftada bunda bakalım ne kadar dayanicak 😅
Burcingurenc gbdl2023 allahım hepimiz 38-39 görelim inşallah hiç kalkmadan yatıyorum lavabo bile sonda taktılar çok zor sağlıklı kavuşalım
Burcingurenc bsrakkc açılma yok ama rahim ağzı kısalığı kanama vardı işte onları durdurdular kanama yok suan sabah bi ultrasın ölçtü anladığım kadarıyla 22 dedi ama Emin degilim
Elifmehmetemin Burcingurenc bende ilk bebeğimi kaybettim 4 aylıkken sonra 1 kızım oldu serklajliydim sonra oğlum oldu onda da serklaj oldum şimdi 2.ci oğluma hamileyim 35 haftayla gidiyorum bunda da serklajliyim hayırlısıyla inşallah alırız hepimiz yavrularımizi kucağımıza inşallah 🤲
Solmaz-Papatya Burcingurenc Bende serklajlıyım ama 12 Haftalıkken yapmıştım geçen sene 20 Haftalık bir kaybım var rahim ağzı acıklığından dolayı önlem amaçlı bu sefer erken yaptim
Burcingurenc Solmaz-Papatya sağlıklı vakitli kucağınıza alalım ins ilk defa böyle bir durumla karşılaştığım için korkuyorum açıkçası