Eso-67 Kızlar 39 haftalık oldum doktor bebeşin geleceği yok dedi 31 temmuz kada gelmezse yatış yapacak suni sanciyla doğum olacak 3 gebeliğim ve hiç Kendi sancım gelmiyor hep suni sancı alarak doğum yapıyorum