m2010 sadece Detaylı ultrason yaptırdım ben, yaptırmak istemiyordum sonuç ne çıkarsa çıksın çünkü doğurmaktan vazgeçmeyecektim Doktorum da bunların %100 sonuç vermediğini benim boşu boşuna strese girmemem gerektiğini söyledi kararı bana bıraktı. Ben de imza atarak reddettim detaylı yaptırdım İyi ki de öyle Yapmışım en azından kafam rahattı