Merhaba tecrübeli anneler. Ben ilk bebeğimi sancısız doğurdum 40+1 sezaryen ile. Şu an ikinciye hamileyim 34 haftalık. Bugün sabahtan beri göbeğimin alt kısmı hafif hafif sancılanıyor ama ben emin olamıyorum yani bu üşütme gaz sancısı da olabilir. Ama ya normal sancıysa? Doktorum da izinliymiş kontrole de gidemiyorum. Bana lütfen tarif eder misiniz nasıl bir şey olduğunu? Çok teşekkür ederim şimdiden cevaplarınız için 💕