Mihrasina_ hiç korkma hep olaya hayırlısı deyip o pencereden bak çünkü ben hep böyle yapıyordum ben de pcosluyum yaklaşık ben de 5 yıldır çocuk sahibi olamıyordum üstelik benim eşimle de sıkıntı vardı çok şükür şimdi 21+3 haftalık hamileyim ve inan hiç beklemediğim hiç ummadığım ümidimin bittiği bir anda öğrendim gebeliğimi ve hiçbir zaman isyan etmedim neden olmuyor niye olmuyor demedim hep hayırlısı buymuş dedim nasip dedim çevremde üstüme gelenler oldu çok kırıcı konuşanlar oldu kimseyi de kırmadım bu konuda hep Allah’a havale ettim sonunda Allah sesimi duydu nasip etti gerçekten bir şey ne kadar istersen o kadar olmaz ben artık istemekten ziyade akışına bırakmıştım olursa olur olmazsa olmaz hatta testi yaptığımda iki test yaptım inanamadım kan testi verdim gene inanamadım en son ultrasonda gördüm tamam dedim demek ki neymiş Allah nasip etmeyeceği şeyi hayal ettirmezmiş o yüzden canını hiç sıkma strese sokma kendini kimseyi de dinleme Allah en uygun zamanı en doğru zamanı bilir hakkında hayırlısı olsun ❤️😊