Ebr_3534 benimde çok merK ettiğim bir şey bu sabahları kalkıyorum burnumun içi kan donmus dün uyandım kustum bi baktım kan geliyor burnumdan normal bir şey mi değil mi ya da tansıyondan mı anlamıyorum. Tabi benim kan gelmesi sizinkş kadar çok olmuyor ama hergün oluyor. Dr soracagım bende ins kötü bir şey değildir çok geçmiş olsun canm 😘