Nbkurhan Kızlar 20 haftalık gebeyim ayağa kalkarken ve uzanırken kuyruk sokumumda bi ağrı oluyor bu sürekli oluyor.otururken ve ayakta bi sorun yok ,sizde yaşadınız mı böyle bi durum
Kalbimde Nbkurhan canım aynıa geoyı bende çekiyorum 24 haftalık hamielyim doktor rahim büyüdüpü işin bu ağrı oluyor dedi simit yastıkları var ortası delik ondan alıp oturmamı istedi
Nbkurhan Kalbimde ayy benim kontrolüm 29 unda onu bekliyorum sabırla ama çok ağrı yapıyor cidden yüksek ihtimal o yüzden o zaman benimde,çok teşekkür ederim
Birbebisannesi Nbkurhan ben haöileliğimi bununla öğrendim. İlk haftalarda oldu bende de 5. Hafta başladı 16 ya kadar debam etti ve şuan ondan iz yok çok şükür. Geçti