biranneadayi1 kızımla oğlumda hatırlamıyorum ama bu gebeligimde içmiyorum ben çok baş dönmesi oldu bende bıraktım kendim ama doktora da demedim elhamdülillah bir sıkıntım da yok çok şükür şuan 35 haftalık oldum bu 3.cu normal doğum olcak inşallah sağlıkla afiyetle gelsinler inşallah 🤲