Kızlar idrar tahlili kültürü verdim de sonuç çıktı ama anlamadım bişey ilk kez bakıldı cuma gidicem doktora da daha önce yaptıran var mı sonucum da ( çok sayıda çeşitli bakteri üredi. Kontaminasyon görüldü tekrar numune göndermesi uygundur .) yazıyor