ebis Kızlar meraba . 2 bebek kaybim var pıhtılaşma testi sonucumda antitrombin 3 aktivitesi düşük çıkmış normal değerlerin altında. Netten arastirdigima göre düşük olması bebek kayıplarına yol açarmiş. ( Doktora göster diyenler olcaktir dün gösterdim pıhtılaşma var yada yok demem için genetik sonuçlarını da görmek lazim dedi genetik sonuclari 10 gun var daha çıkmasına. Bide sadece romatolojiye gitmen lazım dedi ) Antitrombin değeri düşük çıkıp doktoru yorumlayan anneler sizce bu yuzden mi bebeklerimi kaybettim ?