Naz3301 merhaba canım benim de ilk gebeliğimde ıslaklik olurdu bayağı bir doktoruma sormuştum o su bacaklarına doğru iniyor mu derdi hayır o kadar yok sadece iç çamaşırım ıslanıyor dediğim zaman sıkıntı olmaz demişti daha sonraları ultrasona gittiğimde bebek kafasını idrarın olduğu tarafa koyduğu için baskıdan ötürü hafif idrar kaçırmaları olduğunu söyledi bebek ileri haftalara doğru gittikçe şekil değiştirdiği için öyle oluyor