Bu satırları ağlayarak yazıyorum ben anlamayacaklar yada linçleyecekler bi zahmet okuyup geçsin yazmasın 2tane oğlum var 2side birbirinden yaramaz hep bir kızım olsun istemiştim bida kazayla hamile kaldım 12.haftamda Dr yüzde 95 kız pipi yok dedi 15.haftamda yüzde 99 kız yüzde birlik payı ölesine veriyorum bak iki bacak arası boş dedi şimdi biraz önce Dr Dan çıktım 18.haftam bana bebek erkek buda pipisi kesin ve net daha değişmez ben yüzde 95 kız hiçbir zaman dememki dedi bende zor tuttum kendimi ama dediniz dememek için.. Ağlıyorum cünkü kız çok istiyorduk ve bana ilk kız dendiğinde mutluluktan ağlamıstım 6 haftadır kız die biliyodum kız kıyafetlrri tokaları beğenmiştim ismine karar vermiştim insan tatmadığı duyguyu istiyor 2kez erkek tatmıstım birde minnoş bir prensesim olsun die hep yıllardır dua etmiştim…üzgünüm çok ilk bana kız kız demeseydi üzülmezdim böyle buraya içimi dökmek istedim çocuğu olmayanlar var nankörsün dicek hiç yazmasın o ayrı bu ayrı