superisi_1 Bebek tedavisi görüyorum yumurtalarım çoğalmıs ama kiste dönme ihtimali yüksekmiş doktor yasmin verdi bunu kullanıp adetin 1 veya 2nci günü gel gonolfa başlayalım dedi sizce yasmin hap kullanayım mı