Yagmur1991 Ben oğlumda 3 ay neler çektim yarıldı artık sallanıyordu kopma derecesine geldi yinede ağlayarak emzirdim ama o kadar şey denedimki aklınıza gelmeyecek şeylere kadar 3 ay sonra kendiliğinden geçti...Şimdi kuru soğanı duydum doğumuma 1 ay kaldı doğumdan çıkınca bebek hiç emmeden kuru soğanı sürüp iyice temizleyip emzircekmişiz hiç yara olmuyormuş ayva çekirdeği jelide iyi diyorlar soğana kesin çözüm diyor herkes deneyip görcez öyle bi acı görmedim ömrümde😔😔