Tazeannecik01 Kizlar ilk gebelik 25. Haftaya girdik bebeğimin hareketlerini hissediyorum ama bazen az bazen orta sormak istediğim sizin bu dönemde nasildi
Niyalcimm Tazeannecik01 benim de öyleydi bi gün çok hareketli oluyorsa ertesi gün daha durgun oluyor, ya da gün içinde bazen aç karnınayken hareketli bazen sabah sessiz yemekten sonra hareketli, gayet normal
Tazeannecik01 Niyalcimm 2 gün önce doktora gittim çok şükür bir sıkıntı yoktu ama annelik işte evham yaptırıyor