Beyzanur12 Cerrahpaşa da hiç bu doktora gidip detaylı ultrason yaptıran var mı acaba memnun kaldınız mı ? Ücreti nedir ?
Beyzanur12 @“Kbbbb”# iki gün önce gittim kendisine. 3070 tl ödedim. İnceledi her şeyi gerektiği gibi. Fotoğraf vs çekmek istedik izin vermedi. Ultrason kağıdı verdi bi tane siyah beyaz . 40 dk falan sürmüştür max.
bersah34 Beyzanur12 nasıl çekime izin vermiyor ne alaka yani zaten renkli resim vermiyolar hatıra diye çekmek istersek nasıl izin vermez ya bende ona randevu aldım bide başka bı kadın perinatolog daha var acaba ona mı alsaydım
bersah34 Beyzanur12 ebru alıcı davutoğluna aldım değiştirdim randevuyu insAllah yumuşak bı doktordur ve izin verir
Beyzanur12 bersah34 sisteme düşüyor aslında oradan bakarsınız dedi o yüzden vermedi. Çekmeye de müsade etmedi ama sistem üzerinden yüklenenlere bakabildim sadece 🤷🏻♀️
bersah34 meinbaby_ yok ona gitmedim ben ondan vazgeçip çiğdem kunt işgüderin kliniğinde yaptırdım çokta memnun Kaldım
elifcavusoglu Beyzanur12 siz gitmişsiniz sanırım ayşegül hanıma bende gitmeyi düşünüyorum da haftaya , ekranı bizde görebiliyomuyuz cihaz kalitelimi , fotoğraf çekmesi de mi yasak 1 tane bile ??
Beyzanur12 elifcavusoglu her şeyi net söyledi valla cihazın kalitesini çok bilemiyorum. Ekranı bizde görebiliyoruz söylüyor zaten mesela burası böbrekler vs diye. Fotoğraf eşim dedi çekebilir miyim o da e nabızdan görebilirsiniz çekmeyin dedi biz de çok üstelemedik açıkçası. Çekmeye de gerek yokmuş çok açıkçası zaten sisteme bi kaç sayfalık yükleniyormuş renkli renksiz karışık bir sürü fotoğraf