Kızlar 37+0 haftalık hamileyim ilk gebeliğim sezeryan bu da öyle olacak 35. Haftada sancı çıkmıştı nst de ama düzenli değildi serum ve ciğer geliştirici yaptılar yolladılar ama dediğim gibi sancılar düzenli değildi yine de yaptılar neyse bugün nst çekilde sancı yoktu doktorum alttan muayene etmek istedi etti rahimde yumuşama var seni perşembe sabah alalım dedi bende hocam erken sancı yok açılma yok haftaya 38. De alsak olur mu dedim o da ben haftaya izindeyim perşembe alsak daha iyi olur dedi zaten yumuşama olunca her an riskli doğabilir dedi haftaya da çok birşey değil Salı günü alırdım arada 4 gün fark olacak birşey olmaz dedi ama benim içime hiç sinmedi günahını almak istemiyorum normalde severim de güvenirim de ama tatile gitmek için erken alma fikri beni gerdi 4-5 gün fark diyor ama ya bebek 39. Haftayı bekleseydi kafam çok karışık düşünmek istiyorum dedim çıktım siz olsanız ne yaparsınız ?