Kızlar ben iki ay önce kürtaj oldum adet olamadim aşırı ağrım var doktor hormon ilacı verdi ama kan pıhtılaşma sorunum var o yüzden hematolog asla izin vermiyor kullanamazsin diyor
Rahim duvarı 5.5 ml çıktı bugün napayım ne kullanırsam gelir adetim çok moralim bozuk
Eskiden çok duzenliydi ilk kez böyle bir şey geliyor başıma 😔