Grcnhsn 39+0 dün nişanım geldi bugün doktora gittim açıklığa baktı herhangi bir şey söylemedi ama rahim ağzı yumuşamaya başlamış dedi size böyle söylenildi mi acaba ne zaman doğum yaparım
merveetopall Grcnhsn benim hamileliğimin ortalarında başladı en son kotrole gitmiştim doktor 2 3 güne doğurursun dedi ilişkiye gir yer sil yürü falan demisti 2 gün sonra dogurmustum kendi sancılarımla 39+1de
Sevda06_05 Grcnhsn rahim ağzında yumuşama başladıysa egzersizler yapmaya başla açilman başlasın en azından hastanede açılma için çok beklemzsin ve dikisinde fazla olmaz inşallah