Eyllullu 36+1 haftalığız. Bu üçüncü hamileliğim. İlkinde heyecanla beraber bilgisizlik de eklenince herşeyden fazla fazla almıştım ve birçoğunu kullanamadan bebek büyüdü. İkinci kızıma kullandım tabiki ama sonrasında çocuk düşünmüyorum diye hrp dağıtmıştım eşyalarını. Üçüncü hamilelik de olunca azar azar alışverişini yaptım. 1 tane 10lu hastahane çıkış takımı, 3 tane 5li takım, 3 tane ayaklı tulum, 2 tane ayaksız tulum, 6 adet çorap, birkaç ağız mendili, 5 adet zıbın 0-3 ay, 5 adet zıbın 3-6 ay aldım. Hastahane çantama bebek için 2 tane 5li takım, 2 tane çorap, 2 ağız mendili, 10 tane bebek bezi, 1 paket ıslak mendil, 1 tane prnye battaniye, 1 tane müslin battaniye koydum. Bunlardan 1 tane 5li takım, 2 adet bez, 1 adet çorap ve penye battaniyeyi hemşireye verilecek şekilde mini hurca ayırıp koydum. Kendime de 1 adet sabahlıklı uzun elbise gecelik, 1 tane alt üst gecelik, 5 adet depend, 5 adet yüzeyi pamuklu orkid, 2 çorap, 1 emzirme sütyeni, 2 atlet, 1 havlu peçete, terlik, kişisel bakım malzemelerimi koydum. Annem falan da bebek için birşeyler almak istedi o da 3-6 ve 6-9 ay birkaç takım aldı. Büyüdükçe ihtiyaç doğrultusunda almak daha mantıklı.