Dnzasil normal şartlarda da zaten doktorlar 10gün gecikme sonrası yapılması gerekiyo gebelik testleri diyolar biz dayanamayıp çok erken öğrenip hemen doktora koşuyoruz ilk gebeliğimde 213 değerle öğrendim. Bir hafta sonra doktora gittim sadece kese gözüktü bunda da 40 ile öğrendim adet gecikmemin 3.gününde bekledin iki günde bi kan takibi yaptım 1498 değerle gittim keseyi gördük sadece şu an 12+5 olduk