Meridaily Kızlar 8+4 üm, dünden beri ara ara sol kasık ağrısı oluyor. Gece baya yoğundu. Normal mi bu?
Fatmadmr37 Meridaily ilk zamanlarda kasık ağrısı oluyor canım genelde. Bebek yerleştiği için ve Rahim büyüdüğü için. Ama doktorum hep bana dayanamayacak kadar olursan mutlaka gel derdi.
Mor-kelebek Meridaily ilk haftalar kendine bebek yer açtığı için normal sayılıyor kuzum 🌸 bu arada artık bebek isteyenler değil gebelik için etiket açma zamanın geldi 😏🤗
Meridaily Fatmadmr37 şu an dayanılmayacak gibi değil kuzum. Ara ara girip çıkıyor ağrı, şiddetlenirse gideyim o zaman. İnşallah bir aksilik yoktur 🥺 çok teşekkür ederiim❤️
Meridaily Mor-kelebek ay alışkanlık olmuş kuzum unutmusum😅 düzelttim hemen😅korktum kuzum ya ara ara şiddetli olunca. Bir de dün biraz üzülmüştüm dedim bebek mi etkilendi birşey mi oldu🥺 çok şükür normal o zaman değil mi? 🤲
Mor-kelebek Meridaily akıntın vs yoksa uzan dinlen bol bol ilk haftalar benimde kasık ağrım çoktu normal demişti doktor. Ama tabiki şiddetlenirse bir doktora görün ihmal etme canım