ynzl Benim lastik tokama bile izin vermediler. Saçlarım uzundu tutturacak bir şeyde yoktu bir tane doktor ördüde boneyi taktı. Bence risk etmeyin bir de o stresle uğraşmayın o anda. Doğumdan hemen sonra takarsınız yine hemen kapanmaz. Bende de 4 tane delik var kulağımda 2 günden sonra zor takılıyor doğum sonrası takarsınız hemen.