Melissayda benimde ilk ölü doğum olmuştu 24 haftalık o yüzden ikinci gebelikte verdi 12.haftaya kadar daha yeni bıraktım fitil kullanıyorum bende sadece aşırı beyaz akıntı oluyo ilaç olduğu belli korkma vücud yeterli olanı alıp kalanını dışarı atıyormuş o şekilde bide fitilin dış kabı eriyip akıyo falan da diyen çok ben korkmuştum ilk kullanırken de bişey yokmuş bana çok uyku yapıyordu yan etki olarak