Limonsuu ilk oğlum 38+2 de 2300 ölçüldü 2550 doğdu kuvöze girmemişti gelişimi artık durma noktasına geldiği için doğumu başlatmıştı doktorum. Şimdiki oğlum da 37+0 oldu bugün, sabah kontrol vardı 2700 olmuş, geçen hafta 2600dü, iki haftada 500 gr almıştı bu sefer bi haftada 100 gr almış suyumda sınırda çıktı cumartesi tekrar kontrole çağırdı doğurtalım derse direk kabul ederim çünkü anne karnında kilo alımı yavaşladıysa dışarda devam etmesi daha iyi olacak 39-40 a kadar bekletmeyi diretmem sağlıklı bir durum değil çünkü içerde kilo almaması