busenur1520 27-28. haftalarda sütü gelen oldu mu? doğuma kadar devam ediyor mu? doğumdan sonra sütün iyi gelmesine sebep midir bu durum? iyi bir şey mi yani?
Selenavci63 busenur1520 23 haftadayım çok az geldi doktorum normal dedi sadece sıkma sağma dedi sonra nasıl olur bilemiyorum
Senadyr busenur1520 benim ilk hamileliğimde gelmişti gelmeyede devam etti sıkmaman gerekiyor erken doğuma neden oluyor dedi doktorum gelmesi iyi birşey sonra sütün gelmemesi diye bir sorun yaşamıycaksın demişti
Merve8155 busenur1520 benimde 22.haftada gelmeye basladi baya .korktum doktora sordum normal dedi ama simdi sag gogsumde kucuk beze olusmus sanki kahverengi yerin dis yukari dogru olan tarafta ice dogru yine korktum tekrar gittigimde sorucam
panikprenses busenur1520 20li haftalarimda olmustu 38den beri damla damla seklinde de geldigi oluyor doktorum sıkma normal dedi
Seyda-06 busenur1520 benim ilk 20 haftada başlamıştı az az doğumdan hemen sonra sütüm aşırı geldi sanki sürekli emziriyor gibi alakası var mı bilmiyorum
busebasaran06 busenur1520 canım ben 28 hafta oldum bugün , vücudumu yağlarken farkettim süt geldiğini ama dokunmadım sıkmamak gerekiyormuş :))
Merve8155 busenur1520 ben 22 lerde basladi hala suan bile geliyor ozellikle sag gogsumden bazen sari bazen seffaf bazende beyaz