Gamzealaca41 canım ben değiştim Pelin hanımı kötü bir doktor diyemem benimle aynı haftalarda giden arkadaşım da var memnun sadece çok açıklayıcı değil benim erken doğum riskim var aşırı panik be detaycı bu iyi birşey belki ama beni hiç motive etmiyordu daha çok paniklememe sebep oluyordu ve sezeryan demişti Cihangir bey e geçtim geçen hafta seseryana gerek yok dedi